Acest concurs a fost publicat pe data de 19 Iulie 2011
Concurs Iulie 2011 - Septembrie 2011
Castiga o masina Ford Focus + multe alte premii zilnice
-
Concursul s-a terminat pe 11 Septembrie, 2011
-
Sursa: Maizuzu.ro
-
Tip concurs: tragere la sorti, acest concurs necesita achizitia unui produs sau plata unei taxe de participare
Ce castigi?
1 x autoturism Forf Focus Start Titanium, 8 x televizor Led TV Samsung, 56 x smartphone Samsung I5800 Galaxy 3 black, 840 x cana ZUZU
Ce trebuie sa faci?
- Cumpara cel putin un produs Zuzu cu eticheta verde sau capac promotional verde + produs Zuzu cu eticheta galbena participant la campanie.
- Identifica codul unic alfanumeric format din 6 caractere de pe eticheta promotionala verde respectiv galbena razuibila lipita pe ambalaj sau codul promo unic alfanumeric format din 6 caractere imprimat pe paharele de iaurt cu capace promotionale verzi.
- Intra in contul tau pe maizuzu.ro. Daca nu ai cont click aici pentru a te inregistra.
- Completeaza formularul de concurs de pe maizuzu.ro cu datele tale + codul unic SAU trimite sms la numarul 1888 DOAR cu codul unic.
Pentru mai multe detalii acceseaza regulamentul oficial.
Salveaza la favorite
Seteaza alerta de premii
?
Daca ai participat la acest concurs, seteaza o alerta ca sa nu uiti sa verifici daca ai castigat.
Vei primi aceasta alerta in newsletterul zilnic Konkurs.ro, in ziua in care s-a terminat concursul.
Cand se face extragerea si cand se anunta castigatorii ca eu nu pot sa citesc regulamentul.Multumesc.
Campania promoţională „Zuzu da start la premii smart” (denumită în continuare “Campania”) este organizată de S.C. Albalact S.A., Judeţul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea, DN1; Km 392 + 600, Tel: 0258.846.980, denumită în continuare “Organizator”, înregistrată la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 5865.
Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament, (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală şi obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adiţional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare în termen de 24 de ore după anunţul prealabil de prezentare al acestor modificări.
SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă.
SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Campania este organizată şi se desfăşoară pe teritoriul României, în perioada 18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59, ora României.
SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/reşedinţa în România, care achiziţionează produsele participante la Campanie, în perioada campaniei (18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59), şi care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial, (denumite în continuare „Participanţi”).
Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, întreprinderile familiale, angajaţii S.C. Albalact S.A., ai agenţiilor organizatoare a Campaniei şi/sau ai companiilor distribuitoare ale S.C. Albalact S.A., precum şi rudele în linie directă şi/sau colaterală (până la gradul al IV- lea inclusiv), soţii/soţiile şi afinii acestora.
2
Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.
SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE
Produsele participante la prezenta Campanie sunt toate produsele marca Zuzu ce au lipite pe ambalaj eticheta promotionala (ambalaje carton Tetra Top) si capace promotionale (in cazul iaurturilor la pahar) Produse participante la promotie Lapte - cu eticheta galbena Ambalaj
Zuzu Lapte de consum semidegresat 1,5% grăsime – cu eticheta promotionala galbena
1L
Zuzu Lapte de consum integral 3,5% grăsime – cu eticheta promotionala galbena
1L
Zuzu Lapte cu cacao şi gust de ciocolată – cu eticheta promotionala galbena
500 ml Iaurt in ambalaj carton Tetra Top - cu eticheta verde Ambalaj
Zuzu Iaurt natural de băut 2% grăsime – cu eticheta promotionala verde
330 g
Zuzu Iaurt dietetic de băut 0,1% grăsime – cu eticheta promotionala verde
330 g
Zuzu Iaurt dietetic 0,1% grăsime – cu eticheta promotionala verde
750 g
Zuzu Iaurt natural 3% grăsime – cu eticheta promotionala verde
750 g
Zuzu Iaurt dietetic 0,1% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Iaurt natural 3% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Lapte bătut 2% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Lapte bătut 2% grăsime – cu eticheta promotionala verde
900 g
Zuzu Sana 3,6% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Sana 3,6% grăsime – cu eticheta promotionala verde
900 g
Zuzu Kefir 3% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Iaurt de băut cu căpşuni – cu eticheta promotionala verde
330 g
Zuzu Iaurt de băut cu zmeură – cu eticheta promotionala verde
330 g
Zuzu Iaurt de băut cu vişine – cu eticheta promotionala verde
330 g Iaurt la pahar - cu capac promotional verde si COD PROMO imprimat pe pahar Ambalaj
Zuzu iaurt natural 3% grasime – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
140g
Zuzu iaurt degresat 0.1% grasime – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
140g
Zuzu iaurt natural 3% grasime – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
400g
Zuzu iaurt de baut 2% grasime – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
350g
Zuzu iaurt cu capsuni – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
125g
Zuzu iaurt cu visine – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
125g
Zuzu iaurt cu piersici si caise – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
125g
3
SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Pentru a participa la prezenta campanie, participanţii trebuie să respecte următorul mecanism:
a) Să achiziţioneze, în perioada campaniei (18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59.), cel puţin un produs Zuzu cu eticheta verde sau capac promotional verde si un produs Zuzu cu eticheta galbena, participante la Campanie (conform Secţiunii 5 a prezentului Regulament Oficial);
b) Să identifice codul unic alfanumeric format din 6 caractere dupa ce razuieste eticheta promotionala verde respectiv galbena, lipită pe ambalajul produselor Zuzu, sau codul promo unic alfanumeric format din 6 caractere imprimat pe paharele de iaurt cu capace verzi;
c) Sa trimită codul unic prin una dintre următoarele metode:
1) Prin SMS trimis la 1888, numar cu tarif normal stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul; numărul este valabil în următoarele reţele de telefonie mobilă: Vodafone, Orange, Zapp şi Cosmote. Mesajul SMS trebuie să conţină doar codul unic de pe eticheta promoţională sau codul unic de pe paharele cu capace verzi.
2) Prin Web, accesând site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>, secţiunea specială de Campanie; aici participantul trebuie să completeze formularul de inregistrare in campanie, cu datele personale (nume, prenume, număr de telefon mobil, adresa de email, stradă, nr, bloc, scară, apartament, localitate, judeţ şi data naşterii) şi să introducă codul unic înscris pe eticheta promoţională de pe produsele Zuzu sau codul unic de pe paharele cu capace verzi;
d) După ce codul unic a fost înscris în promoţie, participanţii vor primi un mesaj de confirmare.
e) Participanţii au şansa să câştige unul din premiile de mai jos
Pentru fiecare set de cod de pe eticheta galbena + cod de pe eticheta verde sau set de cod de pe eticheta galbena + codul imprimat pe pahar cu capac promotional verde trimis, participantii vor primi o sansa de a castiga un premiu din cele oferite in cadrul campaniei:
- 15 premii instant pe zi constând într-o Cană imprimată Zuzu (în intervalul orar 7.00-22.00)
- 1 premiu instant pe zi constand intr-un Smartphone Samsung I5800 Galaxy 3 black
- 1 premiu pe saptamana constand intr-un Samsung Led TV 32D6000, acordat prin trageri la sorti saptamanala
- 1 premiu pe campanie constand intr-un autoturism Ford Focus Start Titanium Line 1.6l
4
Codurile de pe etichetele galbene si codurile de pe etichetele verzi respectiv de pe ambalajele cu capac promotional verde pot fi trimise in cadrul aceluiasi mesaj sau in mesaje diferite.
Participanţii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada de desfăşurare a Campaniei la numărul 1888 (tarif normal stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul).
În cadrul prezentei Campanii promoţionale, un participant unic poate câştiga câte un singur premiu instant şi un singur premiu oferit prin tragere la sorţi. Un participant unic este definit de acelaşi număr de telefon. Un participant unic poate înscrie în Campanie maximum 10 coduri unice de pe eticheta verde sau de pe paharele cu capac promotional verde/zi si 10 coduri de pe etichetele galbene/zi, indiferent de canalul de comunicare (SMS sau Web)
Participanţii trebuie să păstreze ambalajele cu etichetele promoţionale respectiv paharele ce conţin codurile unice înscrise în Campanie, precum si bonul fiscal care atesta cumpararea a cel putin doua produse participante la promotie, necesare pentru validare. Fiecare cod unic poate fi introdus o singură dată în cadrul prezentei campanii, prin SMS sau prin Web. Pe baza unui set de coduri unice se poate câştiga un singur premiu.
VALIDAREA ÎNREGISTRĂRILOR
Pentru a putea fi declarate valide, înregistrările prin SMS şi/sau Web trebuie să îndeplinească, cumulativ, în mod obligatoriu şi fără echivoc următoarele condiţii:
Înscrierile prin SMS la numărul 1888:
înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59, ora României; să conţină codul promoţional aflat pe eticheta promoţionala de pe produsele Zuzu respectiv de pe paharele cu capace promotionale verzi si coduri promo imprimate direct pe pahar;
Înscrierile prin Web la adresa<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>
înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59, ora României; formularul de înscriere trebuie să fie completat cu următoarele informaţii obligatorii: codul unic înscris pe eticheta promoţională, respectiv de pe paharele cu capace promotionale verzi si coduri promo imprimate direct pe pahar, nume, prenume, număr de telefon mobil, adresa de email, parola, strada, nr, bloc, scară, apartament, localitate, judeţ şi data naşterii.
SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE
5
Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promoţionale pot fi vizualizate în tabelul următor:
Tip premiu Numǎr premii Valoarea individualǎ (Ron, cu TVA inclus) Valoarea totalǎ (Ron, cu TVA inclus)
Premii acordate instant
Cană imprimată Zuzu
840
8,44
7089,13
Smartphone Samsung
56
638,60
35761,60
Premii acordate prin trageri la sorţi saptamanale
LED TV Samsung
8
2.935,37
23482,93
Premii acordate la tragerea la sorti finala
Autoturism Ford Focus Start
1
84.037,50
84.037,50 Total 905 - 150.371,16
Valoarea comercială brută a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 163.889 RON cu TVA (inclusiv impozitul pe premii, suportat de către Organizator).
Descrierea premiilor :
840 x Cană imprimată Zuzu
56 x Smartphone Samsung I5800 Galaxy 3 Black
Smartphone:
Da
Touchscreen:
Da
Tastatura QWERTY:
Nu
Tip tastatura:
Standard
Retea:
3G: 900/2100
2G: 850/900/1800/1900
3G:
HSDPA 3.6 Mbps
Dual Sim:
Nu
Culoare:
Negru
GPS:
A-GPS
Handsfree incorporat:
Da
Greutate:
113 g
Sistem de operare:
Android v2.1
Dimensiuni (W x H x D mm):
55 x 113.5 x 12.4
6
8 x LED TV Samsung UE32D6000
Caracteristici generale
Samsung 3D disponibil
AllShare (Pe platformă DNLA)
Film
Tehnologie BD Wise disponibilă
Anynet+ (HDMI-CEC) disponibil
Căutare automată de canale disponibilă
EPG disponibil
Teletext (TTXT) disponibil
29 de limbi europene
Echilibrare automată volum disponibilă
Oprire automată disponibilă
Programare alarmă disponibilă
Temporizator pentru oprire automată disponibil
Mod jocuri disponibil
Picture-in-Picture (1 Tuner PIP)
Accesorii
Model telecomandă TM1050
Baterii pentru telecomanda
1 component (AV share), 1 Scart, 1 slot CI
Cablu de alimentare disponibil
1 x Autoturism Ford Focus Start
CAROSERIE 5 usi
Cotiera rabatabila spate cu suport pahare
MOTOR / POLUARE / CUTIE VITEZE Duratec 1,6Ti-VCT E5 M5
Scaune sofer/pasager cu reglaj lombar
PUTERE 125 CP
Covorase velur fata/spate
CARBURANT benzina
Scaune fata sport
ABS + EBA + ESP
Discuri frana roti spate
Manere usi in culoarea caroseriei
Schimbator de viteze imbracat in piele
Aer conditionat automat cu reglare separata stanga/dreapta
Eleron spate in culoarea caroseriei (doar pt 5 usi)
Oglinda interioara heliomata
Senzor de ploaie
Airbag-uri frontale sofer si pasager
Faruri cu functia ''Follow me home''
Oglinzi actionate electric si incalzite, cu semnalizator integrat
Sistem alimentare fara buson
Airbag-uri laterale sofer si pasager
Faruri cu reglaj electric
7
Pachet fumatori
Sistem blocare usi spate pentru protectia copiilor (mecanic)
Airbag-uri tip cortina fata si spate
Faruri de ceata
Parasolar sofer/pasager cu spot de lumina si oglinda
Sistem de control avansat al cuplului motor (Torque Vectoring Control)
Atasamente ISOFIX
Geamuri fata/spate actionate electric cu functia ''shot up/down''
Pilot automat cu sistem de ajustare a limitei de viteza
Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri
Buzunare spatar scaun sofer/pasager
Grila inferioara radiator de culoare neagra - lucioasa
Plafoniera fata/spate cu lumini de lectura cu tehnologie LED
Sistem de pornire buton FordPower
Carcase oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
Grila superioara radiator de culoare neagra - lucioasa, ornamente cromate
Praguri usi fata cu logo Ford
Spot-uri de lectura fata si spate
Cheie rabatabila cu telecomanda
HLA - Sistem de asistenta la urcarea in panta
Radio-CD, MP3, display matrix 3.5'', 6 difuzoare, comenzi audio pe volan,
Stopuri spate cu tehnologie LED
Computer de bord
Iluminare podea
BlueTooth/Voice control (engleza), USB
Tetiere spate (3 bucati)
Consola centrala premium, frana de mana forma Z, cotiera
Inchidere centralizata cu telecomanda
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Volan ajustabil pe 4 directii - axial si vertical
Consola plafon cu suport ochelari si lumina ambientala
Jante aliaj 16'' cu 11 spite
Scaune sofer/pasager reglabile manual in 4 directii
Volan imbracat in piele
Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a produselor Zuzu, costul conexiunii la Internet sau de trimitere a SMS-ului pentru înscriere). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câştigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii. Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt cu titlu de prezentare.
8
SECŢIUNEA 8. TRAGERILE LA SORŢI SI DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR
1. Premii acordate prin tragere la sorţi
Cele 8 premii acordate prin tragere la sorţi săptămânale, constând în „LED TV Samsung” vor fi acordate prin extrageri săptămânale, după cum urmează:
- înscrierile valide din perioada 18.07.2011, ora 00.00.00 – 24.07.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 26.07.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 25.07.2011, ora 00.00.00 – 31.07.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 02.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 01.08.2011, ora 00.00.00 – 07.08.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 09.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 08.08.2011, ora 00.00.00 – 14.08.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 16.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 15.08.2011, ora 00.00.00 – 21.08.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 23.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 22.08.2011, ora 00.00.00 – 28.08.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 30.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 29.08.2011, ora 00.00.00 – 04.09.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 06.09.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 05.09.2011, ora 00.00.00 – 11.09.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 13.09.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”
Marele premiu acordat prin tragere la sorţi, constând în „Automobil Ford Focus Start” se va extrage la sfârşitul campaniei, pe data de 13.09.2011. La această tragere la sorţi participă toate înscrierile valide din perioada 18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59, ora României.
Toate tragerile la sorţi vor avea loc la sediul Agenţiei, în prezenţa unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant Albalact România şi a unui notar public / avocat.
Pentru fiecare castigator al premiilor constand in autoturism si LED TV vor fi extrase cate 3 rezerve. In cazul in care un castigator nu poate fi anuntat sau nu poate fi validat in teremenele si in conditiile stipulate la punctul 9.3 se va apela la prima rezerva a castigatorului respectiv, in ordinea extragerii si se
9
va urma aceeasi procedura de anuntare si validare. Daca se parcurge procedura pentru toate cele 3 rezerve si nu se finalizeaza corect validarea nici pentru ultima rezerva, premiul respectiv nu va mai fi acordat, acesta va ramane in posesia organizatorului.
Lista castigatorilor si a premiilor câştigate va fi postată pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>, în termen de 10 zile lucrătoare de la data validării.
2. Premii instant
In perioada 18.07.2011 – 11.09.2011 (în intervalul orar 7.00 - 22.00), zilnic se vor acorda câte 15 de premii oferite instant constand intr-o Cană imprimată Zuzu si cate 1 premiu oferit instant constand intr-un Smartphone Samsung. Fiecare set de coduri inscris are sansa de a castiga un premiu instant si va primi un raspuns imediat, prin SMS sau pe site-ul campaniei, in functie de modalitatea de inscriere a fiecarui cod, mesaj prin care va fi informat daca a castigat un premiu instant sau daca a castigat o sansa in plus la extragerile saptamanale. Aplicatia de gestiune a codurilor va selecta in mod aleator cate 16 seturi de coduri castigatoare in fiecare zi.
SECŢIUNEA 9. ANUNŢAREA, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR
9.1. Premii instant – cani Zuzu
Câştigătorii premiilor instant constand in cani Zuzu vor fi contactaţi de către un Reprezentant al Organizatorului în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data primirii mesajului câştigător, pentru a fi informaţi în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare. Participanţii desemnaţi câştigători vor fi apelaţi la numărul de telefon cu care s-au înscris în Campanie. Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).
În cazul în care codul câştigător a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerată câştigătoare la Campanie persoana care răspunde la telefonul mobil în momentul anunţării, confirmă participarea la Campanie şi poate parcurge procedura de validare conform condiţiilor din Regulament.
Dacă unul dintre câştigătorii premiilor nu poate fi contactat de către Organizator în termenul specificat în Regulament, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat următor după înscrierea declarată câştigătoare (denumit „Rezervă”). Procedura de anunţare a participantului înscris în momentul imediat urmator este aceeaşi cu procedura de anunţare a câştigătorului. Se va apela la maxim 3 rezerve pentru fiecare premiu. Dacă nicio rezervă din cele 3 pentru premiul respectiv nu poate fi contactată de către Organizator sau nu poate fi validata, premiul nu se mai acorda şi va rămâne în proprietatea Organizatorului.
În momentul anunţării, participanţii desemnaţi câştigători vor fi rugaţi să furnizeze datele personale constând în nume, prenume, adresa completă pentru a fi validaţi.
10
Premiile instant vor fi trimise prin posta la adresa comunicată în momentul anunţării participanţilor validaţi, în termen de maxim 30 zile lucrătoare de la data validării.
9.2. Premii instant – Smartphone Samsung
Câştigatorii premiilor instant constand in Smartphone Samsung vor fi anunţaţi în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data tragerii la sorţi, de către un reprezentant al Organizatorului, la numerele de telefon cu care s-au înscris în Campanie şi cu care au câştigat şi vor fi informaţi în legătura cu premiul câştigat şi procedura de validare.
Aceştia vor fi rugaţi să furnizeze datele personale (nume, prenume, adresa completă, număr de telefon) pentru a fi validaţi şi să trimită, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunţării, o copie scanată de pe etichetele promoţionale ce conţin codurile promoţionale desemnate câştigătoare (codurile unice de pe etichetele promoţionale trebuie să coincidă cu codurile unice înscrise în campanie şi desemnate câştigător), respectiv fotografii cu paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, precum si copie scanata dupa bonul fiscal prin una dintre următoarele metode:
- prin fax, la numărul 021.204.65.66. Faxul trebuie să conţină copia etichetelor promoţionale ce conţin codurile unice desemnate câştigătoare, respectiv fotografii cu paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, precum si copie scanata dupa bonul fiscal numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului şi numărul de telefon, precum si o copie a actului de identitate a castigatorului;
- prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Copia etichetelor promoţionale, respectiv fotografii cu paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, copie scanata dupa bonul fiscal, precum si copie scanata dupa bonul fiscal trebuie scanate în format .jpg sau .pdf şi ataşate, subiectul e-mailului trebuie să fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume adresa completă şi numărul de telefon).
Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (9.00 – 17.00). Participanţii desemnaţi câştigători şi care din orice motiv nu trimit documentele de validare în condiţiile descrise de Regulament, în termen de maxim 5 zile lucrătoare, vor fi invalidaţi, iar premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat următor după înscrierea declarată câştigătoare (denumit „Rezervă”). Procedura de anunţare a participantului înscris în momentul imediat urmator este aceeaşi cu procedura de anunţare a câştigătorului. Se va apela la maxim 3 rezerve pentru fiecare premiu. Dacă nicio rezervă din cele 3 pentru premiul respectiv nu poate fi contactată de către Organizator sau nu poate fi validata, premiul nu se mai acorda şi va rămâne în proprietatea Organizatorului.
Premiile constând în „Smartphone Samsung” se vor trimite prin curier, la adresa comunicată în momentul anunţării participanţilor validaţi, în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la data validării.
Etichetele promoţionale ce conţin codurile unice , precum si paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar si bonul fiscal trebuie păstrate de către participanţi până la data publicării de către Organizator a listei finale a câştigătorilor.
11
9.3. Premii acordate prin tragere la sorti – Led TV Samsung si Automobil Ford Focus Start
Câştigatorii premiilor acordate prin tragere la sorţi vor fi anunţaţi în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data tragerii la sorţi, de către un reprezentant al Organizatorului, la numerele de telefon cu care s-au înscris în Campanie şi cu care au câştigat şi vor fi informaţi în legătura cu premiul câştigat şi procedura de validare.
Aceştia vor fi rugaţi să furnizeze datele personale (nume, prenume, adresa completă, număr de telefon) pentru a fi validaţi şi să trimită, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunţării, o copie scanată de pe etichetele promoţionale ce conţin codurile promoţionale desemnate câştigătoare (codurile unice de pe etichetele promoţionale trebuie să coincidă cu codurile unice înscrise în campanie şi desemnate câştigătoare), respectiv fotografii cu paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, precum si copie scanata dupa bonul fiscal prin una dintre următoarele metode:
- prin fax, la numărul 021.204.65.66. Faxul trebuie să conţină copia etichetelor promoţionale ce conţin codurile unice desemnate câştigătoare, respectiv fotografii cu paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, precum si copie scanata dupa bonul fiscal numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului şi numărul de telefon, precum si o copie a actului de identitate a castigatorului;
- prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Copia etichetelor promoţionale, respectiv fotografii cu paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, copie scanata dupa bonul fiscal precum si o copie a actului de identitate a castigatorului trebuie scanate în format .jpg sau .pdf şi ataşate, subiectul e-mail-ului trebuie să fie numele Campaniei, iar în corpul e-mail-ului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume adresa completă şi numărul de telefon).
Copia buletinului/cărţii de identitate este necesară pentru îndeplinirea formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câştigate din premii.
Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (9.00 – 17.00). Dacă, din motive independente de voinţa Organizatorului, câştigătorul nu poate fi contactat de către Organizator în condiţiile stabilite (are telefonul închis sau nu răspunde la nici unul dintre apeluri), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de validare a rezervelor este aceeaşi cu procedura de validare a câstigătorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate şi validate, în termen de maxim 90 de zile lucrătoare de la data extragerii, premiul nu se mai acorda şi va ramâne în proprietatea Organizatorului.
Participanţii desemnaţi câştigători şi care din orice motiv nu trimit documentele de validare în condiţiile descrise de Regulament, în termen de maxim 5 zile lucrătoare, vor fi invalidaţi şi se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca şi acestea să parcurga procesul de validare, fiecare etapă având un număr de zile egal cu cel de validare a câştigătorilor extraşi. Organizatorul nu va acorda nici o despăgubire în bani sau alte beneficii potenţialilor câştigători care nu respectă sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului.
12
Premiile constând în „LED TV Samsung” se vor trimite prin curier, la adresa comunicată în momentul anunţării participanţilor validaţi, în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la data validării.
Marele premiu – Automobil Ford Focus Start, va putea fi ridicat de către Participantul câştigător la data şi de la adresa care îi vor fi comunicate telefonic. În momentul ridicarii premiului, Participantul câştigător trebuie sa prezinte etichetele promoţionale ce conţin codurile unice desemnate castigatoare, în original, , respectiv paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, precum si bonul fiscal şi documentul de identitate în copie şi original. Dacă nu se respectă termenul stabilit de către Organizator, câştigătorul în cauza pierde orice drept asupra premiului, apelându-se la rezerva. Procedura de validare a rezervei este aceeaşi cu procedura de validare a câştigătorului.
Autoturismul va fi livrat înmatriculat provizoriu, având RCA strict pentru perioada de înmatriculare provizorie (30 de zile). Odata cu predarea premiului, Organizatorul va înmâna câştigătorului următoarele documente: cartea de identitate a maşinii, autorizaţia de circulaţie provizorie, copia asigurării RCA, manualul tehnic al maşinii şi registrul de service. Îndeplinirea formalităţilor de înmatriculare definitivă, toate taxele şi impozitele presupuse de aceasta precum şi plata asigurărilor după înmatricularea definitiva intră în responsabilitatea câştigătorului. Organizatorul nu are nici o obligaţie de plată sau de orice altă natură din momentul predării premiului către câştigător.
Etichetele promoţionale ce conţin codurile unice , precum si paharele ce conţin codul promo imprimat pe pahar si bonul fiscal trebuie păstrate de către participanţi până la data publicării de către Organizator a listei finale a câştigătorilor.
SECŢIUNEA 10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE
Etichetele promoţionale galbene si verzi de pe produsele participante la promotie sau codurile imprimate direct pe pahar in cazul iaurturilor cu capace promotionale verzi care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât şi orice altă imitaţie sunt considerate nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte firme implicate în promoţie nu îşi asumă nici o răspundere pentru astfel de etichete promoţionale sau coduri de pe pahare cu capace promotionale verzi descrise mai sus, sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de etichete promoţionale care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial pentru a fi validate.
Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea etichetelor promoţionale, de înstrăinarea lor şi/sau de prezentarea etichetelor promoţionale sau paharelor cu coduri imprimate pe pahar, deteriorate sau falsificate şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în acest Regulament.
13
SECŢIUNEA 11. RESPONSABILITATE
Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea şi nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiului de către câştigător, Organizatorul este eliberat de orice obligaţie faţă de Participantul câştigător.
În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda/anula oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:
Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de mesaje SMS şi Internet, generate de reţelele de telefonie mobilă sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice independente de voinţa Organizatorului; Situaţiile în care numărul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat şi ca atare Organizatorul nu va putea contacta participanţii la campanie; Situaţiile în care mai multe persoane revendică acelaşi cod; în acest caz va fi validat câştigător acel participant care face dovada etichetei promoţionale, în original; Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numărul scurt al campaniei; Organizatorul nu va fi responsabil pentru achiziţionarea produselor participante la promoţie ale căror coduri promoţionale nu sunt întregi si vizibile; Situaţiile în care numărul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat sau situaţiile în care participanţii înscriu pe pagina web un număr de telefon sau adresa de e-mail incorecte şi din aceste cauze câştigătorii nu pot fi contactaţi pentru a fi validaţi; Situaţiile în care consumatorii achiziţionează în perioada campaniei promoţionale produse neparticipante la promoţie sau care au înscriptionate coduri ilizibile; Eventuale greşeli de tipărire a ambalajelor, inclusiv a codurilor înscripţionate pe etichetele promoţionale şi erorile din comunicările publicitare;
Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/înregistrările care conţin informaţii false ori vădit eronate (de exemplu, cod promoţional greşit) şi care nu îndeplinesc condiţiile de validare menţionate în prezentul Regulament.
14
Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de orice tentativă care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Încercarea de fraudă va rezulta în descalificarea respectivului consumator şi implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECŢIUNEA 12. MINORII ŞI PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCIŢIU
În cazul în care câştigătorul unuia dintre premiile oferite în campanie este minor (cu vârsta sub 18 ani), persoană lipsită de capacitate de exerciţiu, sau persoană în imposibilitate fizică de a se deplasa, aceasta este îndreptăţită să intre în posesia premiului prin intermediul părintelui, tutorelui său legal sau al oricărei alte persoane împuternicite în acest sens. Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea oficială a premiului reprezentanţilor persoanelor aici indicate, precum şi de plata oricăror despăgubiri sau soluţionarea reclamaţiilor de orice natură legate de aceasta.
SECŢIUNEA 13. CONFIDENŢIALITATEA DATELOR
S.C. Albalact S.A prelucrează date cu caracter personal, în conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, în calitate de operator date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în baza notificării nr. 9699.
Toate datele personale primite în cadrul acestei Campanii devin proprietatea Organizatorului. Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare. Codul numeric personal, precum şi Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câştigătorilor unor premii cu valoare ce depăşeşte 600 RON, conform obligaţiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaraţiei 205 - Declaraţia informativă privind impozitul reţinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursă, pe beneficiari de venit, cuprinsă în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele şi prenumele câştigătorilor şi premiile câştigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligaţiilor impuse de Ordonanţa de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, aşa cum a fost ulterior modificată prin Legea nr. 211/2008, pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> sectiunea Promotii, în termen de 10 zile lucrătoare de la data validării tuturor câştigătorilor.
Organizatorul le poate solicita Participanţilor câştigători acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele, localitatea de reşedinţă şi imaginea lor. Câştigătorii nu vor fi obligaţi să îşi exprime acest acord, acest lucru rămânând la libera lor alegere. În cazul în care câştigătorii vor dori să îşi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaraţie scrisă semnată de aceştia.
15
Prin simpla participare la Campanie, Participanţii îşi dau acordul expres şi neechivoc ca datele lor personale comunicate Organizatorului să intre în baza de date a acestuia, în vederea validării, atribuirii premiilor şi îndeplinirii obligaţiilor fiscale ale organizatorilor de promoţii.
Organizatorul şi Agenţia garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa justiţiei (art. 18).
Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulară, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Albalact S.A., Judeţul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea; DN1; Km 392 + 600; Tel: 0258.846.980.
SECŢIUNEA 14. TAXE ŞI IMPOZITE
Organizatorul nu este răspunzător de plata altor taxe sau a altor obligaţii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind în sarcina persoanei câştigătoare, cu excepţia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul III – Impozitul pe venit din Codul Fiscal, pentru veniturile obţinute din Campanie, impozit pe care Organizatorul se obligă să-l reţină şi să-l achite conform legislaţiei aplicabile.
SECŢIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI
Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.
*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră,confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.
Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.
16
SECŢIUNEA 16. LITIGII
Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.
Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe următoarea adresă: S.C. Albalact S.A., Judeţul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea; DN1; Km 392 + 600; Tel: 0258.846.980, în termen de maxim 2 (două) săptămâni de la data publicării listei câştigătorilor. După această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nicio contestaţie.
SECŢIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL
Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei promoţionale este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant printr-o solicitare scrisă către S.C. Albalact S.A., Judeţul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea; DN1; Km 392 + 600; Tel: 0258.846.980, pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> in sectiunea Promotii sau prin email la validare@mercury360.ro.
Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator cu cel puţin 24 de ore înainte de intrarea în vigoare a modificărilor, anunţul va fi făcut în magazinele participante la promoţie şi pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span> sectiunea Promotii.
Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 şi a fost semnat în 3 exemplare originale, astăzi ___/___/___data autentificării de către Notarul Public.
17
Act Adiţional Nr. 1 la
REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Zuzu dă start la premii smart”
din data de 25.07.2011
S.C. Albalact S.A., cu sediul în Judeţul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea, România, înregistrată la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 9699, în calitate de organizator al campaniei promoţionale pentru consumatori „Zuzu dă start la premii smart” (în cele ce urmează "Campania"), în temeiul articolului 1.3. al Regulamentului Oficial, modifică Regulamentul Oficial, după cum urmează:
SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE
Produsele participante la prezenta Campanie sunt toate produsele marca Zuzu ce au lipite pe ambalaj eticheta promotionala (ambalaje carton Tetra Top) si capace promotionale (in cazul iaurturilor la pahar) Produse participante la promotie Lapte - cu eticheta galbena Ambalaj
Zuzu Lapte de consum semidegresat 1,5% grăsime – cu eticheta promotionala galbena
1L
Zuzu Lapte de consum integral 3,5% grăsime – cu eticheta promotionala galbena
1L
Zuzu Lapte cu cacao şi gust de ciocolată – cu eticheta promotionala galbena
500 ml Iaurt in ambalaj carton Tetra Top - cu eticheta verde Ambalaj
Zuzu Iaurt natural de băut 2% grăsime – cu eticheta promotionala verde
330 g
Zuzu Iaurt dietetic de băut 0,1% grăsime – cu eticheta promotionala verde
330 g
Zuzu Iaurt dietetic 0,1% grăsime – cu eticheta promotionala verde
750 g
Zuzu Iaurt natural 3% grăsime – cu eticheta promotionala verde
750 g
18
Zuzu Iaurt dietetic 0,1% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Iaurt natural 3% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Lapte bătut 2% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Lapte bătut 2% grăsime – cu eticheta promotionala verde
900 g
Zuzu Sana 3,6% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Sana 3,6% grăsime – cu eticheta promotionala verde
900 g
Zuzu Kefir 3% grăsime – cu eticheta promotionala verde
450 g
Zuzu Iaurt de băut cu căpşuni – cu eticheta promotionala verde
330 g
Zuzu Iaurt de băut cu zmeură – cu eticheta promotionala verde
330 g
Zuzu Iaurt de băut cu vişine – cu eticheta promotionala verde
330 g Iaurt la pahar - cu capac promotional verde si COD PROMO imprimat pe pahar Ambalaj
Zuzu iaurt natural 3% grasime – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
140g
Zuzu iaurt degresat 0.1% grasime – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
140g
Zuzu iaurt natural 3% grasime – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
400g
Zuzu iaurt de baut 2% grasime – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
350g
Zuzu iaurt cu capsuni – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
125g
Zuzu iaurt cu visine – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
125g
Zuzu iaurt cu piersici si caise – cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
125g
Zuzu iaurt degresat cu cereale – 0,1% grăsime - cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
175g
Zuzu iaurt cereale şi ciocolată – 3% grăsime - cu capac promotional verde si cod imprimat pe pahar
175g
19
Modificările aduse prin prezentul Act Aditional vor intra în vigoare incepand cu data de 25.07.2011. Toate celelalte prevederi ale Regulamentului Oficial rămân neschimbate. Prezentul Act Adiţional a fost semnat şi autentificat în 3 exemplare originale astăzi 25.07.2011, de către Notarul Public pentru S.C. Mercury360 Communications S.R.L.
20
Act Adiţional Nr. 2 la
REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Zuzu dă start la premii smart”
din data de 16.08.2011
S.C. Albalact S.A., cu sediul în Judeţul Alba, Comuna Galda de Jos, Sat Oiejdea, România, înregistrată la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 9699, în calitate de organizator al campaniei promoţionale pentru consumatori „Zuzu dă start la premii smart” (în cele ce urmează "Campania"), în temeiul articolului 1.3. al Regulamentului Oficial, modifică Regulamentul Oficial, după cum urmează:
SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Pentru a participa la prezenta campanie, participanţii trebuie să respecte următorul mecanism:
f) Să achiziţioneze, în perioada campaniei (18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59.), cel puţin un produs Zuzu cu eticheta verde sau capac promotional verde si un produs Zuzu cu eticheta galbena, participante la Campanie (conform Secţiunii 5 a prezentului Regulament Oficial);
g) Să identifice codul unic alfanumeric format din 6 caractere dupa ce razuieste eticheta promotionala verde respectiv galbena, lipită pe ambalajul produselor Zuzu, sau codul promo unic alfanumeric format din 6 caractere imprimat pe paharele de iaurt cu capace verzi;
h) Sa trimită codul unic prin una dintre următoarele metode:
3) Prin SMS trimis la 1888, numar cu tarif normal stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul; numărul este valabil în următoarele reţele de telefonie mobilă: Vodafone, Orange, Zapp şi Cosmote. Mesajul SMS trebuie să conţină doar codul unic de pe eticheta promoţională sau codul unic de pe paharele cu capace verzi.
4) Prin Web, accesând site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>, secţiunea specială de Campanie; aici participantul trebuie să completeze formularul de inregistrare in campanie, cu datele
21
personale (nume, prenume, număr de telefon mobil, adresa de email, stradă, nr, bloc, scară, apartament, localitate, judeţ şi data naşterii) şi să introducă codul unic înscris pe eticheta promoţională de pe produsele Zuzu sau codul unic de pe paharele cu capace verzi;
i) După ce codul unic a fost înscris în promoţie, participanţii vor primi un mesaj de confirmare.
j) Participanţii au şansa să câştige unul din premiile de mai jos
Pentru fiecare cod unic inscris participantii vor primi o sansa de a castiga un premiu din cele oferite in cadrul campaniei:
- 15 premii instant pe zi constând într-o Cană imprimată Zuzu (în intervalul orar 7.00-22.00)
- 1 premiu instant pe zi constand intr-un Smartphone Samsung I5800 Galaxy 3 black
- 1 premiu pe saptamana constand intr-un Samsung Led TV 32D6000, acordat prin trageri la sorti saptamanala
Pentru fiecare set de cod de pe eticheta galbena + cod de pe eticheta verde sau set de cod de pe eticheta galbena + codul imprimat pe pahar cu capac promotional verde trimis, participantii vor primi o sansa de a castiga un premiu constand intr-un autoturism Ford Focus Start Titanium Line 1.6l.
Codurile de pe etichetele galbene si codurile de pe etichetele verzi respectiv de pe ambalajele cu capac promotional verde pot fi trimise in cadrul aceluiasi mesaj sau in mesaje diferite.
Participanţii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada de desfăşurare a Campaniei la numărul 1888 (tarif normal stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul).
În cadrul prezentei Campanii promoţionale, un participant unic poate câştiga câte un singur premiu instant şi un singur premiu oferit prin tragere la sorţi. Un participant unic este definit de acelaşi număr de telefon. Un participant unic poate înscrie în Campanie maximum 10 coduri unice, indiferent de canalul de comunicare (SMS sau Web) sau indiferent în ce combinaţie de lapte + iaurt sunt trimise.
Participanţii trebuie să păstreze ambalajele cu etichetele promoţionale respectiv paharele ce conţin codurile unice înscrise în Campanie, precum si bonul fiscal care atesta cumpararea a cel putin doua
22
produse participante la promotie, necesare pentru validare. Fiecare cod unic poate fi introdus o singură dată în cadrul prezentei campanii, prin SMS sau prin Web. Pe baza unui cod unic sau seturi de coduri unice se poate câştiga un singur premiu.
VALIDAREA ÎNREGISTRĂRILOR
Pentru a putea fi declarate valide, înregistrările prin SMS şi/sau Web trebuie să îndeplinească, cumulativ, în mod obligatoriu şi fără echivoc următoarele condiţii:
Înscrierile prin SMS la numărul 1888:
înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59, ora României; să conţină codul promoţional aflat pe eticheta promoţionala de pe produsele Zuzu respectiv de pe paharele cu capace promotionale verzi si coduri promo imprimate direct pe pahar;
Înscrierile prin Web la adresa<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>
înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59, ora României; formularul de înscriere trebuie să fie completat cu următoarele informaţii obligatorii: codul unic înscris pe eticheta promoţională, respectiv de pe paharele cu capace promotionale verzi si coduri promo imprimate direct pe pahar, nume, prenume, număr de telefon mobil, adresa de email, parola, strada, nr, bloc, scară, apartament, localitate, judeţ şi data naşterii.
SECŢIUNEA 8. TRAGERILE LA SORŢI SI DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR
3. Premii acordate prin tragere la sorţi
Cele 8 premii acordate prin tragere la sorţi săptămânale, constând în „LED TV Samsung” vor fi acordate prin extrageri săptămânale, după cum urmează:
23
- înscrierile valide din perioada 18.07.2011, ora 00.00.00 – 24.07.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 26.07.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 25.07.2011, ora 00.00.00 – 31.07.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 02.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 01.08.2011, ora 00.00.00 – 07.08.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 09.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 08.08.2011, ora 00.00.00 – 14.08.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 16.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 15.08.2011, ora 00.00.00 – 21.08.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 23.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 22.08.2011, ora 00.00.00 – 28.08.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 30.08.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 29.08.2011, ora 00.00.00 – 04.09.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 06.09.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”;
- înscrierile valide din perioada 05.09.2011, ora 00.00.00 – 11.09.2011, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 13.09.2011; în cadrul acestei trageri la sorţi se va extrage 1 câştigător pentru premiul constând în „LED TV Samsung”
Marele premiu acordat prin tragere la sorţi, constând în „Automobil Ford Focus Start” se va extrage la sfârşitul campaniei, pe data de 13.09.2011. La această tragere la sorţi participă toate înscrierile valide din perioada 18.07.2011 ora 00.00.00 – 11.09.2011 ora 23.59.59, ora României.
Toate tragerile la sorţi vor avea loc la sediul Agenţiei, în prezenţa unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant Albalact România şi a unui notar public / avocat.
Pentru fiecare castigator al premiilor constand in autoturism si LED TV vor fi extrase cate 3 rezerve. In cazul in care un castigator nu poate fi anuntat sau nu poate fi validat in teremenele si in conditiile stipulate la punctul 9.3 se va apela la prima rezerva a castigatorului respectiv, in ordinea extragerii si se va urma aceeasi procedura de anuntare si validare. Daca se parcurge procedura pentru toate cele 3 rezerve si nu se finalizeaza corect validarea nici pentru ultima rezerva, premiul respectiv nu va mai fi acordat, acesta va ramane in posesia organizatorului.
Lista castigatorilor si a premiilor câştigate va fi postată pe site-ul<span title="Pentru a cere ajutorul comunitatii la concursuri cu votare, foloseste pagina dedicata" style="color: #737373; font-size: 10px;">[link blocat]</span>, în termen de 10 zile lucrătoare de la data validării.
24
4. Premii instant
In perioada 18.07.2011 – 11.09.2011 (în intervalul orar 7.00 - 22.00), zilnic se vor acorda câte 15 de premii oferite instant constand intr-o Cană imprimată Zuzu si cate 1 premiu oferit instant constand intr-un Smartphone Samsung. Fiecare cod unic inscris are sansa de a castiga un premiu instant si va primi un raspuns imediat, prin SMS sau pe site-ul campaniei, in functie de modalitatea de inscriere a fiecarui cod, mesaj prin care va fi informat daca a castigat un premiu instant sau daca a castigat o sansa in plus la extragerile saptamanale. Aplicatia de gestiune a codurilor va selecta in mod aleator cate 16 seturi de coduri castigatoare in fiecare zi.
SECŢIUNEA 9. ANUNŢAREA, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR
9.1. Premii instant – cani Zuzu
Câştigătorii premiilor instant constand in cani Zuzu vor fi contactaţi de către un Reprezentant al Organizatorului în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data primirii mesajului câştigător, pentru a fi informaţi în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare. Participanţii desemnaţi câştigători vor fi apelaţi la numărul de telefon cu care s-au înscris în Campanie. Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).În cazul în care codul câştigător a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerată câştigătoare la Campanie persoana care răspunde la telefonul mobil în momentul anunţării, confirmă participarea la Campanie şi poate parcurge procedura de validare conform condiţiilor din Regulament.
Dacă unul dintre câştigătorii premiilor nu poate fi contactat de către Organizator în termenul specificat în Regulament, premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat următor după înscrierea declarată câştigătoare (denumit „Rezervă”). Procedura de anunţare a participantului înscris în momentul imediat urmator este aceeaşi cu procedura de anunţare a câştigătorului. Se va apela la maxim 3 rezerve pentru fiecare premiu. Dacă nicio rezervă din cele 3 pentru premiul respectiv nu poate fi contactată de către Organizator sau nu poate fi validata, premiul nu se mai acorda şi va rămâne în proprietatea Organizatorului.
În momentul anunţării, participanţii desemnaţi câştigători vor fi rugaţi să furnizeze datele personale constând în nume, prenume, adresa completă pentru a fi validaţi.
25
Premiile instant vor fi trimise prin posta la adresa comunicată în momentul anunţării participanţilor validaţi, în termen de maxim 30 zile lucrătoare de la data validării.
9.2. Premii instant – Smartphone Samsung
Câştigatorii premiilor instant constand in Smartphone Samsung vor fi anunţaţi în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data tragerii la sorţi, de către un reprezentant al Organizatorului, la numerele de telefon cu care s-au înscris în Campanie şi cu care au câştigat şi vor fi informaţi în legătura cu premiul câştigat şi procedura de validare.
Aceştia vor fi rugaţi să furnizeze datele personale (nume, prenume, adresa completă, număr de telefon) pentru a fi validaţi şi să trimită, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunţării, o copie scanată de pe eticheta promoţională ce conţine codul unic desemnat câştigător (codl unic de pe eticheta promoţională trebuie să coincidă cu codl unic înscris în campanie şi desemnat câştigător), respectiv fotografii cu paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, precum si copie scanata dupa bonul fiscal prin una dintre următoarele metode:
- prin fax, la numărul 021.204.65.66. Faxul trebuie să conţină copia etichetei promoţionale ce conţine codul unic desemnate câştigător, respectiv fotografii cu paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, precum si copie scanata dupa bonul fiscal numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului şi numărul de telefon, precum si o copie a actului de identitate a castigatorului;
- prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Copia etichetei promoţionale, respectiv fotografii cu paharele ce contin codul promo imprimat pe pahar, copie scanata dupa bonul fiscal, precum si copie scanata dupa bonul fiscal trebuie scanate în format .jpg sau .pdf şi ataşate, subiectul e-mailului trebuie să fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume adresa completă şi numărul de telefon).
Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (9.00 – 17.00). Participanţii desemnaţi câştigători şi care din orice motiv nu trimit documentele de validare în condiţiile descrise de Regulament, în termen de maxim 5 zile lucrătoare, vor fi invalidaţi, iar premiul va fi acordat participantului care s-a înscris în momentul imediat următor după înscrierea declarată câştigătoare (denumit „Rezervă”). Procedura de anunţare a participantului înscris în
Multumesc Abramburika !
Focus-ul cine l-a câştigat?Că aş arunca odată cutiile ;))
Marele premiu acordat prin tragere la sorţi, constând în „Automobil Ford Focus Start” se va extrage la sfârşitul campaniei, pe data de 13.09.2011.
Cica mai e un articol ca va fi afisat in 10 zile lucratoare de la validare.Presupunand ca e validat tot in 13 atunci in 27 sept ar trebui afisat. Astept!
Vilceleanu Adriana a castigat .