Acest concurs a fost publicat pe data de 15 Iulie 2010
45 x masina Dacia Duster

Concurs Iulie 2010 - August 2010

Castiga o masina Dacia Duster zilnic

  • Concursul s-a terminat pe 28 August, 2010
  • Sursa: Pepsi.ro
  • Tip concurs: castig instant, acest concurs necesita achizitia unui produs sau plata unei taxe de participare
Ce castigi?

45 x masina Dacia Duster

Ce trebuie sa faci?
  1. Achizitioneaza unul sau mai multe produse Pepsi participante la campanie.
  2. Cauta sub capac mesajul "DUSTER" + un cod alcatuit din 5 caractere alfanumerice aleatoare.
  3. Daca ai gasit mesajul + codul apeleaza linia informativa a campaniei 021- 201 76 46 (apel cu tarif normal).

 

Pentru mai multe detalii acceseaza Regulamentul Oficial.

Nota curenta: 3.3
Concursul este salvat la favorite! Salveaza la favorite
Alerta de premii activa! Seteaza alerta de premii
?
Daca ai participat la acest concurs, seteaza o alerta ca sa nu uiti sa verifici daca ai castigat. Vei primi aceasta alerta in newsletterul zilnic Konkurs.ro, in ziua in care s-a terminat concursul.
Comentarii si intrebari (25)
  • cristina_88 la 16 Iulie, 2010

    durata concursului este pana pe 28 august:)asha am vazut pe site...

  • konklady la 16 Iulie, 2010

    Am modificat data ;)

  • emy_milu la 16 Iulie, 2010

    15 Iulie:

    Bogdan Gasca

    28 ani

    Mangalia


    16 iulie:

    Florian Filişan

    33 ani

    Işalnita, jud Dolj

  • contele la 16 Iulie, 2010

    ce este vrajeala asta cu un premiu pe zi ? in regulament scrie ca sunt capace castigatoare ... pot sa cada mai multe capace castigatoare pe zi ! nu prea ma atrage concursuri de genul gaseste "acul in carul cu fan"

  • sandix3130 la 17 Iulie, 2010

    Asa e, cum cate o masina pe zi, cand se pot castiga toate in aceeasi zi? Probabil pun ei cate un capac castigator in fiecare zi,in fabrica...

  • Naked la 17 Iulie, 2010

    probabil se face tragere la sorti din toate mesajele trimise..

  • claudela la 17 Iulie, 2010

    cred ca se poate ca in decursul unei zile, mai multe persoane sa gaseasca simbolul DUSTER si sa se efectueze o tragere la sorti pe zi dintre cei care indeplinesc conditiile (au un capac cu Duster si unul cu un cod promotional)

  • ANDUPUSTIU la 17 Iulie, 2010

    Au gandit rau cei de la Pepsi:))

  • cristi_pisu la 18 Iulie, 2010

    cum arata sticlele participante la promotie eu am cumparat pepsi de 0,5 dar nu scrie nik sub capac

  • traveller la 18 Iulie, 2010

    Produsele participante la Campanie sunt ambalajele Pepsi Regular 0,6l, Pepsi Twist 0,6l, Pepsi Light 0,6l, Prigat Activ 0,5l (Portocala, Piersica, Capsuna-Banana, Visine), Prigat Limonada 0,5l, Lipton 0,5l (Piersica, Lamaie, Mango, Green, Zmeura) comercializate pe teritoriul Romaniei de catre Organizator si ambalate in ambalaj promotional, care are inscriptia "Castiga un Duster pe zi pana la final de vara".

  • roadrunner24 la 18 Iulie, 2010

    vesnic SMS cel mai bine era fiecare cu norocul lui iar la urma o tragere la sorti cu toate capacele participante.Era ok!Parerea mea!

  • marinchescu_nicoleta la 18 Iulie, 2010

    la ce nr tr trim codul

  • kalasnikov1 la 27 Iulie, 2010

    Ce mult imi plac mie concursurile la care masinile/banii sunt pusi in capace/taloane... parca sunt concursuri cu dedicatie speciala pt. rude si prieteni. Pt. ca, castigatorii sa fie desemnati prin tragere la sorti ar avea nevoie de o comisie pe care poate nu o poti cumpara... Cum sa le fac niste cadouri rudelor/prietenilor si ca totul sa fie legal? Organizez un conc., pun premiul intr-un talon/capac si il trimit unde trebuie... Sa mai dau bani si pe expedierea talonului/capacului? Nu, mai bine ii sun sa le confirm premiul si sa ii invit sa si-l ridice... Sau poate le-o duc eu... ma mai gandesc.
    Cum pot fi atat de siguri organizatorii unui concurs ca produsul pe care il trimit in magazin pt. ziua de maine, o sa fie vandut chiar maine?...

    Acest comentariu este o parodie. Orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare.

  • ccrissy la 27 Iulie, 2010

    =)) Cornel, bun post-ul tau.
    Imi place mult ultimul paragraf :))
    Eu chiar azi, cum am fost in Real, ma uitam sa vad unul din produsele participante, dar nici nu exista vreun pepsi la 0,6 l, iar Lipton la 0,5, nu are nimic inscriptionat.
    Eu achiesez la ideea ta si tind sa cred ca le-au trimis "rudelor" "prietenilor" si doar lor direct acasa cele 45 de produse "inscriptionate" cica cu gramajul lor special de 0,6,:)) dar inexistent in marile magazine(imi amintesc acum ca sapt trecuta tot intr-un alt supermarket,n-am vazut nici urma de vreun produs participant). Na, interesant!

  • kalasnikov1 la 27 Iulie, 2010

    Exista PET-uri de 0,6l, numai ca toate "capacurile" sunt identice (nu exista nicio diferenta dintre cele "normale" si cele de la promotie)... nici macar interiorul nu difera.. sau cel putin nu la cele pe care le-am consumat eu...
    Trec pe cola din nou pt ca sunt mult mai seriosi...

  • Ramona13 la 28 Iulie, 2010

    Chestia cu "o masina pe zi" este doar o gaselnita publicitara. Desigur ca masinile nu se castiga astfel, adica una in fiecare zi. Capacele castigatoare au fost distribuite pe piata, la intmplare, asa ca e chestie de noroc, ar putea fi castigate toate intr-o zi, sau 10 intr-o zi, 3 in alta, niciuna in urmatoarea, etc. Ei speculeaza publicitar faptul ca numarul masinilor coincide cu numarul zilelor de promotie, si insista pe acest principiu, ziua si masina. Desigur ca pare a fi o pacaleala. Lumea neavizata va crede ad literam acest slogan publicitar. Credeti ca marea majoritate va sta sa se gandeasca daca acest lucru este posibil practic, etc? Ceea ce se va impregna in subconstientul multimii, via publicitate, va fi atat : in fiecare zi "SE DA" o masina. Ceea ce ar fi conform realitatii: chiar exista o masina care ar putea corespunde fiecarei zile din promotie. Numai ca aceasta realitate a fost prelucrata publicitar si transformata intr-o minciuna aparenta. Dar nu asta face in general publicitatea? Sau chiar crede careva (cat de cat instruit) ca intre "detergentul obisnuit" si "detergentul minune" exista vreo diferenta? :))

  • geany_20_mitzy la 30 Iulie, 2010

    bla bla bla....si pana la urma cine a castigat vreo masina pana acum?din 15 iulie pana acum sunt 2 saptamani, care sunt aia 14 castigatori de duster?macar sa vad si eu unu din cati sunt...daca e cineva.......sa stiu daca merita sa joc la concursul asta..

  • Ramona13 la 30 Iulie, 2010

    Bla bla...ce-ar fi sa vizitezi site-ul promotiei...bla bla...acolo castigatorii sunt publicati la zi...bla bla...

  • kalasnikov1 la 02 August, 2010

    @RamonaAndreea15: Am observat ca tie iti place sa ii faci pe toti ceilalti hoti, trisori, handicapati, etc., etc., etc... Sau poate noi toti ceilalti avem cte un defect si tu esti singura pers. perfecta... Psihologia spune cam asa: atunci cand descrii pe cineva, il descrii asa cum te vezi pe tine insuti (un hot o sa vada numai hoti, un pedofil o sa vada numai pedofili..)
    Stiu ce inseamana reclama si cu ce se "mananca" (am facut si "putin" marketing, desi eu am fost la alta specializare :D). Ai dreptate ca reclama trebuie sa "insele" clientul, dar aici... Teoretic, la capacele cu codurile castigatoare, nu ar trebui sa aiba acces nimeni si ar trebui sa intre automat in procesul de productie, fara vreo interventie umana. Chiar crezi ca se intampla asa? :)) Capacele respective ajung pe mana cuiva (un roman cu functie de conducere) si de acolo, teoretic, ajung in proc. de productie intr-un anumit lot pe care il trimit in judetul x, sau y, sau z (daca nu s-ar proceda asa ar putea ajunge toate intr-un singur judet ;) ) Sa nu uitam toate capacele sunt identice pe exterior si ca pot fi inlocuite foarte usor cu altele fara acel mesaj si cele cu mesaj sa ajunga "unde trebuie". Inca ceva.. Au nevoie de vreo comisie pt desemnarea castigatorilor? Nu. Daca erau si premii simbolice (de ex. pixuri) ar fi fost nevoiti sa aiba o comisie de validare a extragerilor (avocati/notari/juristi) sau ar fi trebuit sa existe un nr. mult mai mare de capace cu mesaj castigator si era mult mai greu de controlat... Probabil ca mai ajunge cate o masina si catre "prostime"...
    Bineinteles ca noi suntem, in continuare, niste invidiosi, fara studii si ca nu o sa intelegem niciodata o astfel de campanie...

  • Ramona13 la 02 August, 2010

    Uite cum sta treaba : eu nu intru in polemica pe o tema ca cea invocata de tine in prima parte a comentariului. Ma refer la cele spuse de tine in legatura cu persoana mea. E o parere, o respect, si nimic mai mult. Asa ca nu te astepta la balacareli ieftine, pentru ca nu e stilul meu si nu va fi nicicand. Gaseste-ti alt/a partener/a daca simti nevoia unui "meci" de acest gen. Desigur ca ma amuz de felul profund in care aplici anumite (asa-zis) "principii" psihologice si as putea sa iti insir un contraargument interminabil,documentat si verificat, nu teoretic, si sa-ti transform observatiile intr-o biata frunza care pluteste in bataia unui uragan :)
    Dar nu ma intereseaza sa fac acest lucru.
    Pe orice alta tema de principiu sau de continut legata de vreo promotie sau vreun concurs putem discuta oricand.

    P.S. : este trist ca se face abuz de cuvantul "handicapat", peiorativul acestui cuvant este o jignire profunda la adresa celor care se afla in mod real intr-o asemenea situatie. :(

  • Ramona13 la 02 August, 2010

    Era sa uit tocmai esentialul : ai inteles exact pe dos ceea ce am scris eu in comentariul respectiv. Nu era in niciun caz un "atac" la adresa consumatorului, ci, dimpotriva, o parere despre patetismul publicitatii actuale (si nu numai) care parca ar porni de la principiul ca cei care o vor recepta sunt niste idioti sadea. Voiam sa spun ca totul nu este decat un fel de conventie din categoria "tu te faci ca faci iar eu ma fac ca nu pricep", adica publicul (repet, cat de cat educat) stie ca reclamele sunt pline de exagerari si minciuni, dar accepta tacit chestia asta din obisnuinta si de multe ori cu amuzament. Nu am spus in niciun caz, asa cum afirmi tu, ca "publicitatea TREBUIE sa insele ..." . De fapt, tocmai asta combateam. :) Tema e interesanta dar nu e cazul sa umplu acest spatiu de off-topic...Poate altadata .

  • ccrissy la 02 August, 2010

    Ramo,nu vreau si nici nu-mi place sa intru in polemica dar aici te contrazic "reclamele sunt pline de exagerari si minciuni, dar accepta tacit chestia asta din obisnuinta si de multe ori cu amuzament." Cine accepta, cine crede? Eu as zice trecem cu vederea! Pt pepsi e o chestie asa publicistica: o duster pe zi, in total 45 de duster fiindca acest concurs tine aproape 45 de zile; 43 de fapt!N-a zis nimeni: GAta, asa trebuie sa fie! :)) Asa ca nu vorbi in numele publicului sau intregului public. No offense! :)

  • Ramona13 la 02 August, 2010

    Pai nu ma contrazici. Ai dreptate, cel mai corect e asa cum zici tu "trecem cu vederea". Exact la asta ma refeream cand spuneam chestia cu acceptatul, si stii foarte bine ca de multe ori ne amuzam cat de stupide sunt unele reclame :) si ne gandim ca cei care au le-au facut ar parea ca ne cred tampiti. Si daca e sa continui ideea, adevarul e ca nici macar nu ne cred asa. E , asa cum spuneam, doar o conventie tacita in care fiecare pare sa nu vada realitatea, lucrurile fiind in realitate tocmai pe dos.
    Eu nu am studiat acest domeniu, nici macar "putin". Nu e nimic stiintific in ceea spun pe acesat tema. Este doar o parere de amator aflat exclusiv in postura de consumator de publicitate.

  • ccrissy la 02 August, 2010

    Asta asa e! Unele sunt de tot rasul, altele fantasmagorice,... de fapt, etc. Da, unii poate ne cred ca le inghitim ideea expusa, altii poate se adreseaza unui anumit esantion din public, nu stiu. In fine, ei cu strategia lor, noi cu ale noastre "credinte". :)

  • cnicol la 19 August, 2010

    azi,19.08 Dusterul a fost in Focsani............

Daca postezi acest comentariu declari ca ai citit si esti de acord cu termenii si conditiile de utilizare Konkurs.ro